Geografija u informatici
Na prethodnim satima informatike učenici sedmih razreda učili su izrađivati grafikone koristeći podatke o Europi o kojoj uče na nastavi geografije. Tako su grafikonom sa stupcima prikazali površine kontinenata i najdulje europske rijeke, a tortnim grafikonima zastupljenost službenih jezika u Švicarskoj i načine iskorištavanja zemljišta u Njemačkoj. Najteže je bilo izraditi klimatske dijagrame jer je trebalo kombinirati grafikone sa stupcima i grafikone sa crtama. Učenici su nakon izrade grafikona uz pomoć nastavnice geografije (koja je bila prisutna na nastavi informatike) analizirali njihove sadržaje. U geografiji se mnogi prirodni i društveni sadržaji prikazuju grafički te se uz pomoć grafikona mogu pratiti i određeni procesi. Zbog toga je važno da učenici razviju sposobnost “čitanja“ grafičkih prikaza te zaključivanja uz pomoć njih. Na zanimljiv način je ostvarena korelacija između nastavnih sadržaja geografije i informatike. Stečeno znanje izrade grafikona učenici će, osim u informatici, primijeniti i prilikom samostalnih prezentacija geografskih sadržaja. Fotografije i grafikone pogledajte u našoj galeriji.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |