Pravilnik o zapošljavanju OŠ Hugo Badalić
Mapa procedura za 2014. godinu
Izmjene i dopune statuta OŠ Hugo Badalić
(21.4.2015.)
Izmjene i dopune statuta OŠ Hugo Badalić
(26.11.2015.)
Školski kurikulum šk. godina 2020/21.
Godišnji plan i program šk. godina 2020/2021.
Školski preventivni program 2020./2021.
Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
Kalendar za šk. godinu 2020./2021.
Vremenik natjecanja šk. godina 2020./2021.
Raspored informativnih razgovora i roditeljskih sastanaka u šk. godini 2020./2021.
Dan ružičastih majica
Ovaj smo tjedan psihološkim radionicama obilježili Tjedan psihologije u našoj školi!
Pokladni Escape room
Poklade su i ludi su dani!
Pomozite nam u traženju klauna koji se među tolikim maskama izgubio. Kako bi ga pronašli, otkrijte sva četiri tajna broja u našem pokladnom Escape room-u!
Sretno!
https://view.genial.ly/601edd805115d20cf91cc381/game-breakout-untitled-genially
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2021. u petim razredima
Ove su godine petaši različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.5.1 učenik analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom.
Svake se godine, drugog dana drugog tjedna u drugom mjesecu, obilježava Dan sigurnijeg Interneta (moto je Zajedno za bolji Internet).
Petaši su danas naučili koji su osobni podaci i da ih ne treba dijeliti s drugima. Odigrali su kviz o prepoznavanju osobnih podataka. Za potrebe zaštite osobnih podataka, a jedan od njih je osobna fotografija, izradili su u online alatu Avatar Maker svoj avatar te ga pohranili i postavili na Padlet ploču. Naučili su prepoznati i razlikovati slabu zaporku od jake zaporke, te stvoriti jaku zaporku, te provjerili prepoznavanje slabih i jakih zaporki u online kvizu. Upoznali su se s generatorima zaporki i načinu provjere je li njihova zaporka jaka ili nije. Zaključili su da nije dovoljno samo stvoriti jaku zaporku, nego je treba i zapamtiti!
Svakako najzanimljiviji dio današnjeg dana učenicima bio je igranje avanturističke igrice Budi Internet genijalac koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu. Učenici petih razreda odigrali su dio nazvan Toranj s blagom - čuvaj svoje tajne te postali pravi Internet genijalci. U igrici su izbjegavali hakere da im ne ukradu poruke i identitet.
Na kraju su odigrali Kahoot! kviz u kojem su pokazali zavidno znanje. Svi su učenici petih razreda i ove godine dobili HAKOM-ovu brošuru "Kako se zaštititi u svijetu Interneta i mobilnih telefona".
Izbor za najljepšu masku!
Poštovani roditelji i učenici, povodom poklada u školi je organiziran izbor za najbolje ukrašenu jednokratnu zaštitnu masku. Glasanje je danas 8-20h, a pobjednika ćemo proglasiti u utorak zajedno sa Escape room igrom povodom poklada.
Fotografije maski i uputa kako glasati je na poveznici!
https://padlet.com/fortunatom3008/cwezi4p2rtv95ged
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2021. u trećim razredima
Svake se godine, drugog dana drugog tjedna u drugom mjesecu, obilježava Dan sigurnijeg Interneta (moto je Zajedno za bolji Internet). Ove su godine, po prvi put u informatičkoj učionici, učenici trećih razreda različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.3.2 učenik primjereno reagira na svaku opasnost/neugodnost u digitalnome okruženju, štiti svoje i tuđe osobne podatke. Razgovarali su s učiteljicom u kojim se situacijama osjećaju (ne)sigurno, kako biti siguran i kako se štititi na Internetu, što su osobni podaci i treba li ih dijeliti na Internetu, koje su mrežne stranice sigurne, a koje nisu. Riješili su kviz o sigurnosti i osvojili štit sigurnosti. Na kraju su odigrali edukativnu igricu Dabrica Darka otkriva digitalni svijet. U igri, glavni lik je dabrica Darka, koja je razigrana i nestašna, znatiželjna i hrabra, rado se upušta u pustolovine i istražuje, pravi je pokretač i inicijator i nikad joj nije teško pokušati riješiti problem. U igri i rješavanju problema pomažu joj medo Marko i mudra sova. Oni su također i dobro društvo za vježbe rastezanja jer je uz igranje i učenje na računalu važno voditi i brigu o svom zdravlju. Igrica razvija svijest o primjeni digitalne tehnologije u osobnom i profesionalnom životu, posljedicama njezine primjene te pravima i odgovornostima digitalnog građanina.
:: opširnije ::Biciklom u školu
Učenik 7.b razreda Antonio Lačen svakodnevno dolazi u školu biciklom. Kiša i hladnoća mu ne smetaju jer uz slojevitu i toplu odjeću i korisna pomagala poput kišobrana, vremenske prlike i neprilike ne predstavljaju mu prepreku. Bravo za Antonija i njegovu dobru naviku! Biciklirajući brine o svom zdravlju, ekološki je osvješten te je vrlo "IN" jer u državama Zapadne Europe uobičajeno je koristiti bicikl kao prijevozno sredstvo. Stoga, budimo kao Antonio i biciklirajmo što više!
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2021. u osmim razredima
Ove su godine osmaši obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo. Učenici su tragali za blagom (koju je priredila udruga Suradnici u učenju). U potrazi za blagom dvadeset je različitih (programskih i istraživačkih zadataka) vezanih za sigurnost na Internetu. U drugom dijelu nastave učenici su uživali u avanturističkoj igrici Budi Internet genijalac koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu. Uspjeli su odraditi izazove u sva četiri svijeta: Pažljiva planina - mjesto je na kojem se svi okupljaju i druže i u kojem su učenici morali paziti što ćeš dijeliti i s kime; Toranj s blagom - je srušen, a Internautova blaga poput brojeva, fotografija i privatnih poruka izložena su visokom riziku, učenici moraju pobjeći Hakeru i izgraditi toranj uz pomoć sigurnih lozinki; rijeka Java - koja prolazi kroz Interland puna je istina i laži… nije uvijek sve onako kakvim se čini, učenici su se morali osloniti na svoj razum da prijeđu rijeku i pri tome se paziti prevaranata i kradljivaca identiteta; U Kraljevstvu dobrote učenici su morali blokirati i prijavi Zlikovce, a prema ostalim Internautima budi ljubazan jer samo tako mogu vratiti mir i dobro u ovu zemlju.
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2021. u sedmim razredima
Ove su godine sedmaši različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodima iz domene e-društvo D.7.1. učenik štiti svoj elektronički identitet i primjenjuje pravila za povećanje sigurnosti korisničkih računa te D.7.2. učenik argumentirano opisuje primjere dobrih strana dijeljenja informacija na Internetu i njihova brza širenja te primjenjuje pravila odgovornog ponašanja. Učenici su kroz kratku vježbu saznali kako dijeljenje sadržaja može izmaknuti kontroli, rješavali problemske zadatake u potrazi za blagom vezane za sigurnost na Internetu,... Svakako najzanimljiviji dio današnjeg dana učenicima bio je igranje avanturističke igrice Budi Internet genijalac koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu. Učenici sedmih razreda sami su birali koji će dio igrice odigrati. Učenici 7.b su u sklopu sata razrednika sudjelovali na webinaru putem ZOOM platforme za djecu i mlade pod nazivom "Gdje si ti u digitalnoj džungli?" u kojem su brojni poznati Youtuberi govorili o svojim iskustvima na Internetu. Webinar je organizirao Centar za sigurniji Internet.
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2021. u šestim razredima
Ove su godine šestaši obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.6.1 učenik stvara svoje pozitivne digitalne tragove primjenjujući saznanja o važnosti i utjecaju digitalnih tragova na naš svakodnevni život. Raspravljali smo o tragovima (u pijesku, različite životinjske tragove, otisak prsta,...). Učenici su upoznali pojmove digitalni trag, pozitivni i negativni tragovi, aktivni i pasivni tragovi, digitalni ugled, te u tražilicu upisivali svoje ime da potraže i analiziraju svoje digitalne tragove. Rješavali su kviz u kojem su određivali što od navedenog je pozitivan a što negativan trag. U online alatu Wordart su izrađivali "digitalni trag" riječima povezanim s današnjom aktivnošću te ga pohranili u svoj e-portfolio i prikazali na Padlet ploči. Kako u Wordart-u ne postoji oblik stopala, učenici su sliku/crtež stopala (lijevog ili desnog) dodali iz svoje mape u Wordart-u. Upisivali su pojmove koje smo danas saznali/ponovili a vezane za digitalne tragove na Internetu, dodjeljivati im broj (ovisno o tome koje riječi želi istaknuti veličinom), odrediti boje kojima će prikazati znak, vrstu fonta, pohraniti u svoj eportfolio kao .png datoteku. Učenici su u objavama tri osobe morali obasniti što su saznali iz njihvoh "digitalnih" tragova. Šestaši su odradili i aktivnost Obična bijela majica kojom su, na majicu koju su dobili, premještali emotikone (najviše tri) da bi se predstavili drugima. Svakako najzanimljiviji dio današnjeg dana učenicima bio je igranje avanturističke igrice Budi Internet genijalac koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu. Učenici šestih razreda odigrali su dio nazvan Pažljiva planina - dijeli pažljivo te postali pravi Internet genijalci. U igrici su trebali dobro paziti što i s kim dijele, jer se informacije šire brzinom svjetlosti, a među Internautima postoje Brbljavci koji sve dijele...
:: opširnije ::Code Week 4 All challenge
Dragi čitatelji, danas nam je stigao certifikat za uspješno sudjelovanje u izazovu Code Week 4 All challenge tijekom Europskog tjedna programiranja (koji je održan od 10. do 25. listopada a u kojem su sudjelovali svi učenici na nastavi informatike). Certifikat je rezultat približavanja programiranja većem broju učenika te unapređenju digitalne pismenosti!
:: opširnije ::Školsko natjecanje iz informatike
Danas je u našoj školi održano školsko natjecanje iz informatike. Sudjelovali su učenici petih, šestih i sedmih razreda u kategorijama Digitalne kompetencije 5, Digitalne kompetencije 6 i Algoritmi OŠ - 7. razred. Nestrpljivo iščekujemo rezultate. Nakon sastanka Županijskog povjerenstva saznat ćemo tko je pozvan na Županijsko natjecanje (održat će se 3. ožujka 2021. godine).
:: opširnije ::Ispiši granice koje potiču čitanje uz Svjetski dan čitanja naglas i Godinu čitanja
Utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta radi upisa u 1. razred
U prvi razred osnovne škole upisuju se djeca rođena od 1. travnja 2014. do 31. ožujka 2015.
Postupak utvrđivanja psihofizičkog stanja djeteta radi upisa u prvi razred provodi se od 1. veljače 2021. do 31. svibnja 2021.
Članovi povjerenstva procjenjivat će psihofizičko stanje djeteta od 31. ožujka do 31. svibnja i roditelji će na kućnu adresu (ukoliko imaju prijavljeno prebivalište na našem upisnom području) dobiti poziv za pregled djeteta u školi.
Djeca s već utvrđenim teškoćama u razvoju trebaju pristupiti utvrđivanju psihofizičkog stanja djeteta od 1. veljače 2021. do 15. travnja 2021. kako bi im se pravovremeno odredila programska i profesionalna potpora. Molimo roditelje djece s već utvrđenim teškoćama i roditelje koji eventualno smatraju da će biti potrebno djetetu odgoditi upis u prvi razred da kontaktiraju pedagoginju ili psihologinju škole radi dogovora na broj telefona 446-015.
Pozivamo roditelje da za daljnje obavijeste prate web stranicu naše škole.
Obavijest učenicima i roditeljima za razrednu i predmetnu nastavu
Na temelju Odluke Ministarstva znanosti i obrazovanja i Zaključka Stožera civilne zaštite Brodsko posavske županije i suglasnosti Grada Slavonskog Broda, održavanje nastave u Osnovnoj školi Hugo Badalić za sve razredne odjele razredne i predmetne nastave (1. do 8. razred) od
1.2.2021. godine odvijat će se po MODELU A – nastava u učionicama.
Nastava će se odvijati po redovnom rasporedu i na isti način kao od početka školske godine 7.9.2020.
Pozivamo sve učenike da se i dalje drže svih epidemioloških mjera kao kada smo krenuli na nastavu u mjesecu rujnu 2020.
Učenici će nastavu pratiti čitav dan u jednoj učionici kako bi se smanjilo kretanje po školi i kontakti među razredima.
"Svaki tjedan priča jedna"
Kako bismo učinili dane u boravku zanimljivijim, ispunjenijim i korisnijim te kako bi se ujedno i učenici motivirali za čitanje pokrenula sam čitanje i pričanje priča u boravku pod nazivom "Svaki tjedan priča jedna'. Ove aktivnosti spoj su čitanja, razgovora o temi koja se provlači kroz priču te ilustriranja priče. Danas su učenici slušali priču "Gitina briga" o djevojčici koja se ne može riješiti svoje brige. U ovoj sjajnoj slikovnici doznajemo što se s brigama ne smije raditi te su učenici naučili kako ih se možemo riješiti. Kako god se osjećali, treba zapamtiti da razgovor uvijek pomaže!
:: opširnije ::« Prosinac 2020 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |