preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
Mi smo

Mjesec borbe protiv ovisnosti

U Mjesecu borbe protiv ovisnosti od 15. studeng do 15. prosinca ističe se važnost prevencije i prepoznavanja problema zlouporabe svih oblika sredstava ovisnosti. U našoj školi Mjesec borbe protiv ovisnosti obilježava se u sklopu Školskog preventivnog programa i projekta PrevenciJA i proMJENA. Različitim radionicama stručne su suradnice psihologinje, pedagoginja, defektologinja i knjižničarka, svaka u svom stručnim području, učenike različitih dobnih skupina upoznale i poučile o aktivnostima potrebnima za uspješno suprotstavljanje ovom ozbiljnom problemu današnjice. U radionicama: „Tko sam ja?“, „Mediji - sredstva ovisnosti“, „Sukobi“, „Zdrav za pet“, “Što da radim bez YouTu(ber)a?” i Vršnjačko nasilje“, učenici su sa zadovoljstvom aktivno sudjelovali. Navedene aktivnosti poduzimaju se kako bi se podigla razina svijesti javnosti o ovom problemu te kako bi se zajedničkim naporima pridonijelo ostvarivanju zajedničkog cilja - borbi protiv svih oblika ovisnosti te posebice suzbijanju njihove zlouporabe. Opširnije pročitajte u nastavku.


Stručna suradnica pedagoginja Gordana Alfeldi u petima razredima održala je radionicu "Tko sam ja?" kroz koju su učenici razvijali pozitivnu sliku o sebi te upoznavali samoga sebe. Za učenike prvih razreda izrađena je prezentacija o zdravoj prehrani. U pripremi i provedbi ovih aktivnosti sudjelovale su i studentica pedagogije Magdalena Mišetić i pedagoginja pripravnica Daria Debak.

Školska knjižničarka Tanja Štević je u četvrtim i petim razredima održala radionicu "Mediji - sredstva ovisnosti" u kojoj su učenici usvojili pojam medijske psmenosti, medijskog vrednovanja informacija u  "šumi informacija" koja ih svakodnevno oružuje. Dobne oznake na televizijskim programima izvrsna su polazišta za procjenu i odabir primjerenih medijskih sadržaja određenim dobnim skupinama, a roditeljsko usmjeravanje u ovom slučaju je neophodno. 

I ove godine je u Mjesecu borbe protiv ovisnosti započeli provođenje projekta "Zdrav za 5" u osmim razredima naše škole. Školske psihologinje Željka Mendek Ocelić i Ana Zvirotić provele su prvi dio projekta, a drugi dio projekta "Zdrav za 5" provode djelatnici MUP-a i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Ove će godine za nastavak projekta, zbog epidemiološke situacije, možda morati posegnuti za nekim novim metodama suradnje, ukoliko direktan posjet djelatnika u školu ne bude moguć.

U Mjesecu borbe protiv ovisnosti defektologinja Lana Tolarić je u u 4. razredima provela radionicu na temu vršnjačkog utjecaja. Učenici su se upoznali s pojmom vršnjačkog utjecaja i razlikom između pozitivnog i negativnog vršnjaka. Kroz igru uloga učenici su iskusili kako je to čuti pozitivnu i negativnu izjavu vršnjaka. Na kraju radionice razgovarali smo o tome kako se oduprijeti negativnom vršnjačkom utjecaju te kome se učenici mogu obratiti za pomoć. U 6. razredima jedan sat razrednika bio je posvećen prevenciji ovisnosti o internetu i društvenim mrežama. Razrednici su s učenicima razgovarali o vremenu koje provode na internetu, društvenim mrežama koje koriste, njihovim pozitivnim i negativnim stranama te kako se mogu zabaviti bez mobitela i interneta. Učenicima su prikazani i rezultati istraživanja “Što da radim bez YouTu(ber)a?” provedenog među učenicima viših razreda naše škole prošle školske godine tijekom online nastave.  U šestim razredim Područne škole psihologinja Ana Zvirotić održala je dvije radionice na temu "Sukobi."

OVDJE pogledajte ostale fotografije.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Tanja Štević   datum: 15. 12. 2020.


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1813985
Danas: 442

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju