Play Attention u našoj školi!
Osnovna škola Hugo Badalić prva je škola iz Slavonskog Broda koja je počela koristiti biofeedback tehnologiju Play Attention te je postala 41. škola u Republici Hrvatskoj koja koristi ovaj sustav u svojem radu.
Škola je putem natječaja za MZOM dobila sredstva za provedbu preventivnog projekta u sklopu kojeg su stručne suradnice educirane o neurorazličitosti, kognitivnim funkcijama i Play Attention sustavu učenja te je nabavljen potreban uređaj. Također, škola je dobila Certifikat „Play Attention Professional 6“.
Play Attention je biofeedback sustav koji se koristi u radu s djecom s poteškoćama u učenju i razvoju, poput ADHD-a, disleksije, diskalkulije, disgrafije i poremećaja iz spektra autizma. Ovaj sustav omogućuje neinvazivno treniranje kognitivnih sposobnosti i trenutno je vodeći program u svijetu za treniranje izvršnih funkcija kod djece i osoba s neurorazličitostima.
U Hrvatskoj, Play Attention je vodeća biofeedback tehnologija u obrazovanju, a koristi se u više od 40 škola te u privatnim centrima, udrugama, klinikama i bolnicama. Osim u Hrvatskoj, sustav je prisutan i u Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini te Sjevernoj Makedoniji. Rezultati su posebno vidljivi kod djece koja ispravno prolaze kroz tretmane, a tretmani Play Attentiona postali su službena preporuka psihologa nakon potvrde dijagnoze.
Uvođenjem Play Attentiona u školu omogućuje se učenicima direktan i besplatan pristup alatu koji im pomaže u jačanju kognitivnih sposobnosti. Evo nekoliko razloga zašto je ovaj sustav koristan za školu:
• Poboljšanje koncentracije i pažnje: Play Attention pomaže učenicima da unaprijede svoju sposobnost koncentracije, što je ključno za uspješno učenje.
• Podrška za djecu s neurorazličitostima: Ovaj sustav je posebno koristan za djecu s ADHD-om, autizmom i drugim neurorazličitostima, pružajući im potrebnu podršku za bolji školski uspjeh.
• Povećanje motivacije: Play Attention povećava motivaciju učenika za sudjelovanje u nastavi i učenju.
• Holistički razvoj: Osim akademskih prednosti, sustav pomaže u razvoju socijalnih vještina i emocionalne regulacije.