2023-10-03 10:02:00 E TWINNING PROJEKT UZ ČITANJE RIJEČI RASTU 4 / WORDS GROW BY READING 4 I ove školske godine uključili smo se u eTwinning projekt Uz čitanje riječi rastu. Projekt je predstavljen učenicima na satu Hrvatskoga jezika te roditeljima na roditeljskom sastanku na kojemu su upoznati s rezultatima projekta Uz čitanje riječi rastu 3 i potpisali suglasnosti za provođenje nastavka projekta Uz čitanje riječi rastu 4. Osnovne informacije o projektu, ciljevima, namjeni, ishodima i sudionicima pronađite u nastavku teksta, a praćenje naših aktivnosti moguće je na školskoj stranici u kreiranoj mapi za naš projekt i razrednoj stranici na poveznici https://sites.google.com/view/uzcitanjerijeirastu/uz-%C4%8Ditanje-rije%C4%8Di-rastu-4 Josipa Citerbat, voditeljica projekta CILJEVI - odabrati nekoliko aktivnosti i organizirati njihovo provođenje u dogovoru s učenicima - projektnim aktivnostima poticati radost čitanja, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za čitanje knjiga, osnaživati kritičko mišljenje o pročitanom, prikazati projektne aktivnosti kroz uporabu IKT-a - poticati druge učenike škole, lokalnu zajednicu i širu javnost na razvijanje kulture provođenja slobodnog vremena - osnažiti ulogu čitanja u razvoju jezičnih, komunikacijskih i stvaralačkih kompetencija potrebnih za izazove suvremenog društva NAMJENA - izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom - stvaralački se izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta, likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje - kritički se odnosi prema pročitanom, obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom - sudjeluje i promovira važnost čitanja i pisane riječi u školi - razvija samopouzdanje kroz međusobnu suradnju, suradnju s partnerima te u individualnom radu - izrađuje letke, plakate, video zapise i snimke, e-knjige i sl. - odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka te se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima NOSITELJI Josipa Citerbat, mag. educ. philol. croat. NAČIN REALIZACIJE Oblik: projektna nastava, integracija sadržaja u nastavne predmete Sudionici: učenici PŠ Jelas - 6. c, 6. d , 6. e i 8. e razreda Načini učenja: projektno i suradničko učenje, konferencija, predodžba i imaginacija, iznošenje vlastitog mišljenja, promoviranje čitalačkih aktivnosti Metode poučavanja: razgovor, izvođenje zaključka, suradničko učenje, provođenje kreativnih aktivnosti, organiziranje aktivnosti uz pomoć web 2.0. alata - obilježavanje prigodnih datuma- svaki od učitelja uključenih u projekt odabire neke od sljedećih dana te ih obilježava s učenicima: MEĐUNARODNI DAN PISMENOSTI – 8. rujna MEĐUNARODNI MJESEC ŠKOLSKIH KNJIŽNICA – 1. – 31. listopada MJESEC HRVATSKE KNJIGE (15. listopada – 15. studenog) DAN HRVATSKIH KNJIŽNICA – 11. studenog SVJETSKI DAN ČITANJA NAGLAS - veljača MEĐUNARODNI DAN DARIVANJA KNJIGA – 14. veljače SVJETSKI DAN PRIPOVIJEDANJA BAJKI – 26. veljače SVJETSKI DAN PRIPOVIJEDANJA – 20. ožujka NOĆ S ANDERSENOM – 27. ožujka MEĐUNARODNI DAN DJEČJE KNJIGE – 2. travnja DAN HRVATSKE KNJIGE – 22. travnja SVJETSKI DAN KNJIGE I AUTORSKIH PRAVA – 23. travnja VREMENIK - tijekom cijele školske godine 2023./2024. TROŠKOVNIK - materijal za izradu plakata, postera i za potrebe vidljivosti projekta u školi VREDNOVANJE - međusobna valorizacija učenika i učitelja koristeći videokonferencije i obrasce - stvaranje kolekcije materijala i aktivnosti - bilješke, učenički radovi, članci na web stranici škole, razrednim web stranicama te u javnim glasilima. - objava materijala i aktivnosti na FB stanici škole i u okviru eTwinning projekta. Radovi će biti javno dostupni i na Twinspaceu, web-stranici projekta i Facebook grupi projekta. |
Osnovna škola Hugo Badalić Slavonski Brod |