2023-10-02 10:05:00

101 lice glagoljice - eTwinning projekt uvršten u školski kurikulum

U kurikulum za školsku godinu 2023./2024. uvršten je i projekt 101 lice glagoljice koji će promovirati glagoljicu i hrvatsku glagoljašku tradiciju.

CILJEVI:

- upoznati prvo hrvatsko pismo

- razumjeti važnost glagoljice

- naučiti pisati glagoljička slova

- potaknuti učenike na zajedništvo, poduzetništvo i timski rad

- razvijati ljubav prema hrvatskom narodu, povijesti i kulturi

- razvijati kreativnost i stvarati opušteno ozračje

- poticati i razvijati stvaralačko mišljenje

- poticati na pomaganje jedni drugima

- razvijati zajedništvo i suradnju

- poticati europsku i svjetsku suradnju

- upoznati različite obrazovne sustave

NAMJENA:

Učenici će kroz aktivnosti povezane s glagoljicom i glagoljaštvom ostvariti suradnju s učenicima (Hrvatima) iz Hrvatske i inozemstva, objavljivati radove na mrežnim stranicama škole, predstavljati svoje radove u lokalnoj zajednici te kroz Facebook stranicu 101 LICE GLAGOLJICE te surađivati u aktivnostima Društva prijatelja glagoljice, Glagoljica u gostima, sudjelovati u izložbi Glagoljicom po svijetu. Razvijati svijest o važnosti očuvanja kulturne baštine.

NOSITELJI:

Koordinator projekta:  Katarina Brkić Čabraja, učiteljica mentorica, prof. hrvatskog jezika

Josipa Citerbat, učiteljica mentorica, mag. educ. philol. croat.

Učenici sudionici projekta: 6. a i b i 6. c, d i e razreda

NAČIN REALIZACIJE:

S partnerskim školama surađivat ćemo na način na koji to njima odgovara (eTwinning platforma, elektronička pošta, WhatsApp grupa, Facebook i drugo).

Aktivnosti u koje se mogu uključiti prema svojim afinitetima:

- obilježavanje važnih datuma

- izrada ukrasnih predmeta, plakata i sl. s glagoljičkim natpisima

- terenska nastava u Istri – Aleja glagoljaša

- sudjelovanje u kvizu Glagomatika

- organizacija i sudjelovanje u videopozivima

VREMENIK:

- tijekom nastavne godine 2023./2024.

TROŠKOVNIK:

 - sredstva potrebna za istraživanje i izradu plakata i prezentacija putem digitalnih alata

VREDNOVANJE:

-             izlaganje panoa u školi, web stranici škole, Facebooku projekta, Twinspaceu projekta

-             druženje učenika s učenicima drugih škola i država, putem web 2.0 alata

-             primjena stečenih vještina u svakodnevnom životu

-             razvijanje digitalne pismenosti

-             zadovoljstvo učenika i nastavnika


Osnovna škola Hugo Badalić Slavonski Brod