2021-10-12 18:10:55 Lektira koja ne živcira U Mjesecu hrvatske knjige počinjemo s novim projektom koji potiče na čitanje i njegovanje čitalačke pismenosti, kao ključne i temeljne pismenosti svim pismenostima 21. stoljeća. Uz školsku knjižnicu, učenike 3. a i 3. b razreda, Kazališnu družinu I. B. Mažuranić i producenticu Ivu Srnec, započinjemo projekt "Lektira koja ne živcira", kao jedina Osnovna škola u RH. Prvi susret s glumcima i projektom planiran je upravo u Mjesecu hrvatske knjige, i to s knjigom Čudnovnate zgode šegrta Hlapića, legendarne I. B. Mažuranić. Bit će vrlo zanimljivo! U nastavku pročitajte detalje!
Lektira koja ne živcira projekt je koji nastoji potaknuti učenike osnovne škole i učenike nižih razreda srednje škole na popularizaciju čitanja lektira unutar nastave i izvan nje i to tako da uz odgledane prizore iz odabranih lektira koje su prethodno pročitali razviju svijest o temama koje lektire otvaraju, kao i o različitim izvedbenim mogućnostima istog prizora.Radionice i izvedbe prilagođene su dobi njezinih gledatelja i sudionika. Provedba uključuje rad sa glumcima na kreiranju određenih scena koje će izvesti bilo uživo, bilo za edukativni videomaterijal. Nakon toga slijedi dogovor sa edukatorima i profesorima koji pripremaju djecu za rad na određenoj lektiri. Djeca imaju zadatak pročitati lektiru prije odgledane izvedbe scene kako bi mogla sudjelovati na efikasan način u programu i biti produktivna i ravnopravna izvođačima u kreaciji žive izvedbe. CILJEVI Ciljevi projekta: - jačanje verbalnih sposobnosti - vježbanje sposobnosti čitanja - povećanje važnosti čitanja na kreativan način koristeći i digitalne medije - razvijanje svijesti o ljudima i životu oko sebe, te pojačavanje stupanja tolerancije kod djece i mladih - razvijanje svijesti o važnosti kazališta - prilagodba djeteta za rad u grupi - socijalizacija djece i uključivanje šire zajednice u razvoj svijesti o važnosti čitanja - razvoj tolerancije i osjećaja pripadnosti i - ponuditi mladima kreativna rješenja kako bi kvalitetnije ispunili svoje vrijeme - edukacija polaznika o samom pojmu kazališta te o primjeni kazališnih metoda u svakodnevnom životu - upoznavanje sa dramskim metodama (osvještavanje tijela, rad na glasu i pokretu, rad na dramskim situacijama i karakterima te kreiranje improvizacija, Forum teatar, rad na scenama iz tekstova lektira) - razvijanje svijesti o ljudima i životu oko sebe te pojačavanje stupanja tolerancije kod djece i mladih - razvijanje svijesti o važnosti kazališta - analiza lektirnih književnih djela i poezije na neformalan način, lakše uživljavanje u likove - postavljanje djela iz lektire te približavanje lektire vršnjacima
|
Osnovna škola Hugo Badalić Slavonski Brod |