2020-06-19 13:56:01
Javni poziv za dostavu ponuda: Nabava informatičke opremeObjavljuje se javni poziv za dostavu ponuda: Nabava laptopa/hibridnih računala za Osnovnu školu Hugo Badalić, područnu školu, Franje Kuhača 23, Slavonski Brod. JN 01/2020. Dokumentaciju o nabavi možete pogledati u prilogu pod opširnije.
Osnovna škola Hugo Badalić, Borovska 3, Slavonski Brod
Tel. 035/446015
e-mail: ured@os-hbadalic-sb.skole.hr
OIB: 55766165731
KLASA: 602-02/01-20-01/1
URBROJ: 2178/01-04-20-1
Slavonski Brod, 19. 06. 2020.
SVIM ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA
- putem mrežne stranice http://os-hbadalic-sb.skole.hr/
PREDMET: Poziv na dostavu ponude - dostavlja se
OPĆI PODACI
1. Podaci o naručitelju:
Naziv: Osnovna škola Hugo Badalić
Sjedište: Borovska 3, Slavonski Brod
OIB: 55766165731
Telefon: 035/446015
e-mail: ured@os-hbadalic-sb.skole.hr
2. Osoba zadužena za kontakt:
Kontakt osoba: Irena Čugura Ćerić, prof., ravnateljica
Telefon: 035/446015
e-mail: ured@os-hbadalic-sb.skole.hr
3. Broj nabave:
JN 1/2020
4. Procijenjena vrijednost nabave:
81.600,00 kuna s PDV-om
5. Način realizacije nabave:
Ugovor
PODACI O PREDMETU NABAVE
6. Opis predmeta nabave:
Nabava računalne opreme.
7. Količina predmeta nabave:
Sukladno troškovniku koji se nalazi u Prilogu II .
8. Troškovnik:
Prilog II ovog Poziva
9. Tehnička i stručna sposobnost:
Ponuditelj mora u ponudi dostaviti tehničku specifikaciju robe i/ili katalog robe iz kojega mora biti vidljivo da predmet nabave ispunjava sve minimalne tehničke karakteristike propisane troškovnikom.
10. Kriterij odabira:
Tražena konfiguracija, bolja ili najbliža traženoj.
11. Mjesto isporuke robe:
Osnovna škola Hugo Badalić, područna škola, Franje Kuhača 23, Slavonski Brod
12. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku:
Minimalno jamstvo od 2 godine.
13. Pravna i poslovna sposobnost:
Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod ili izjava ne smije biti starija od tri mjeseca računajući od dana slanja poziva na nadmetanje
ROKOVI
14. Rok izvršenja ugovora:
Roba koja je predmet nabave mora biti isporučena u roku od 15 dana od dana potpisa Ugovora o kupovini računala na adresi naručitelja.
15. Rok plaćanja:
30 (trideset) dana od dana ispostavljanja računa na IBAN isporučitelja.
16. Način izrade ponude:
Kako bi ponuda bila prihvatljiva potrebno je popuniti i dostaviti:
Prilog I. Ponudbeni list - ispunjen i potpisan
Prilog II. Troškovnik – ispunjen i potpisan
17. Datum, vrijeme i mjesto dostave ponude:
Ponude moraju biti dostavljene do 27. lipnja 2020.godine
Ponude se predaju neposredno ili poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja:
- na prednjoj strani:
OSNOVNA ŠKOLA HUGO BADALIĆ
BOROVSKA 3
35000 SLAVONSKI BROD
Br. nabave: JN 1/2020
Predmet nabave: Nabava računalne opreme
- na poleđini:
NAZIV I ADRESA PONUDITELJA
VODITELJICA POSTUPKA NABAVE:
Irena Čugura Ćerić
|